##HIDEME##

星期三, 5月 17, 2006

老天爺,我做錯 d乜呀?


大隻廣唔知係邊度搵咗部電腦返嚟!三家姐一早就叫我過去睇吓喎!唔‧‧‧有問題先叫我!!

去家姐屋企之前,同老婆婆到咗新街市食早餐,唔‧‧‧應該都可以叫做午餐囉!哈哈‧‧‧興記麵家!我識得呢間嘢都應該超過十幾年囉!老板都由一個年青人變咗做一個老人家囉!佢個仔都高過我!由舊街市搬到依家呢度,間中我都會去食嘢!唔‧‧‧每一次都覺得好好味!!唔知有無機會帶妳地去試吓呢?

嘩!呢舊乜嘢機嚟o架,等我開吓機睇過先!唔‧‧‧經初步檢查,呢部機曾經被人裝上兩個WINDOWS 系統,一個係 win 98,一個係 win 2000。所以進入之後佢會問你用邊個系統開機!哦‧‧‧我知道乜嘢問題啦!( 成個程至美醫生一樣 ,呵呵‧‧‧)最後‧‧‧

時間一直咁過,點解咁嘅‧‧‧我做錯 d乜呀??


※我諗整電腦嘅時候,我個樣應該同阿彎彎嗰張相差唔多!哈哈!※

0 留言: