##HIDEME##

星期一, 5月 22, 2006

888

。今晚一開個 blog,睇到個流量計,嘩‧‧‧三個 8 呀!即係曾經有 888個人曾經到過呢度!唔通暗示下期六合彩係我同囡囡一齊買嗰張會中。哈哈‧‧‧發發發,$$$,我要錢呀!!!

。今日返工都開始落大雨啦!咁當然要帶遮啦!費時有人又話懶,又話我係大壞蛋啦!!好彩咁大雨工作嘅地方都無乜事。今次應該要比三個叻阿黃生,好彩佢之前做咗嘢,唔係就死囉!!

。係特別朋友仔嘅網址睇到一張好開心嘅相片,唔‧‧‧大個女囉!終於可以帶佢個朋友仔見吓家長喇!不過睇完張相,我知道今次我又無行囉!我都係同我嘅老婆婆白頭到老,算把啦!哇卡卡卡‧‧‧

。其實都唔明 d年青人,睇落都幾靚仔,點解唔影吓相。作為記念嘛!如果阿輝唔係細個屋企大火燒鬼曬我 d相,當年我打醉拳影落嘅相,依家成龍大哥見到都要比三個叻我呀!!哈哈‧‧‧



※好彩,都重有我份!※

2 留言:

匿名 說...

早晨爸爸~~~咁就乖乖啦下雨要帶傘子MA^^
快D開六合彩睇下係唔係會中先呵

阿輝 說...

係就好囉!哈哈‧‧‧