##HIDEME##

星期一, 5月 08, 2006

123‧‧‧你好嗎?


123 係公司同事叫我嘅名,個標題做乜問自己呢??哈哈‧‧‧同大師兄食晚飯嘅時候,佢係咁問囉!自從"銀泉"無開,都有一段時間無見過大師兄囉!我呀,無穿無爛,重未死得!哈哈‧‧‧

12月 3日雖然重有好耐先到,不過呢一日係一個朋友嘅生日日子。唔知你近況點呢?你係唔係真係過咗加拿大呢?唔‧‧‧

阿輝曾經講過自己做嘅嘅鎖匙扣係我嘅守護神,其實守護神側邊重有一個小天使公仔。記得當日你送比我嘅時候講過一句說話:『 如果掛住我,就睇吓個小天使啦,當係我啦!』‧‧‧小天使公仔雖然依家都好殘舊,不過暫時重係我身邊,你呢?其實重記得我嗎?而我每日都會見到你!

0 留言: