##HIDEME##

星期二, 5月 09, 2006

開不了心

陳弈迅唱嘅一首歌,唔‧‧‧因為覺得好聽所以聽囉!

今日係公司好似無乜講過嘢!似乎我對早班嘅大同事、中同事,細同事都已經忍無可忍啦!唔出聲就當我無聲嘅投訴啦!你地想點呀?我只係一個返下午 1 點鐘嘅中同事,你地唔講我聽,我點做呀?我真係唔得閒用我嘅絕學去睇通你地!去了解你地!!今日最後同佢地兩個講嘅說話相信都叫做有 d開心! 『 咁咪好囉,呢兩日都見唔到我!』 唔‧‧‧


※今日同妳傾過電話,知道妳有 d炆。唔好咁啦,妳嘅脾氣,咁落去會好辛苦喎!※

1 留言:

匿名 說...

午安爸爸~~~咁不如你聽(生命有價)啦

盡快將 憂愁眼睛
憂愁面孔 憂愁內心
拋棄吧
找回你的微笑嘴巴
..............

爸爸放依兩日假就應該要好似歌詞咁了啦^^
知唔知呀???????