##HIDEME##

星期六, 5月 06, 2006

洛奇


一套電影嘅主角洛奇,每次係電影就嚟完嘅時候,都會做一樣嘢,好勤奮咁練習,到最後就勝出拳賽。如果係真實世界都係咁容易就好囉!!

今日係公司真係做到我死死吓,人手嘅問題,加上我已經好耐無做嘢囉,平時多數都係用腦多 d!!不過今日都可以知道一樣嘢,只要我去做,相信都唔難嘅!!哈哈‧‧‧自己讚自己!! 唔知可唔可以回到當年嘅水平呢?每個人做每件事都要給予時間,加上自己嘅恆心,相信好多事都能夠解決嘅!唔知 "你"、"妳"、"您"明唔明白呢?呀!呢個"您"應該就唔明白喇!所以打咗呢編文章出嚟,哈哈‧‧‧


※曾經講過自己上過一個培訓,係講點樣睇人同點樣去了解人,不過了解過後就要保守祕密,唔係就唔得o架啦!!其實做我呢一行都幾得意,每天都遇見不同嘅人,呢個培訓對我嚟講都幾啱用。壞處就係我知得太多啦!不過多謝將心裡說話講給我聽的人,多謝妳地嘅信任!※

0 留言: