##HIDEME##

星期一, 5月 15, 2006

100 等於 一百

第一百編文章,或者真係習慣咗囉!唔覺唔覺咁打字,呢一編已經係第一百編文章!

今日公司有個同事唔舒服,食飯嘅時候走咗去睇醫生。哈哈!傻佬又一次傻咗囉,我竟然會想起妳!又要麻煩阿翠啦!唔‧‧‧


※『朋友』今日問咗我一個問題,我真係唔知點答佢!或者到最後我自己都唔知點解會咁!或者佢當我係同事,我會開心 d囉!嗰晚公園嘅事我仍然記得,不過就麻煩咗大師兄佢老人家!sorry!※

3 留言:

匿名 說...

恭喜晒~~~~~~~成立第一百篇^^

匿名 說...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

阿輝 說...

多謝你!