##HIDEME##

星期一, 11月 20, 2006

一個不存在的人

。曾經睇過一本小說,叫『 不存在的人 』。雖然同我講嘅唔同,不過若果真係咁樣,公司就好似有 d過份囉!若果要一個人離開,都應該清楚咁講比人聽囉!希望真係電腦出錯啦!呢一次又會唔會又咁好彩呢?

。呢一排真係好多煩惱事,個人都比較倦!或者可以講唔係身體上,只係心裡面囉!太多唔想知嘅都會不經意咁比我知道!唉‧‧‧引用高佬講嘅一句,『 一個腦點消化咁多呀? 』唔‧‧‧我呢個壞習慣都係改唔到!哈哈‧‧‧

。間新屋都差不多囉!等老婆婆睇埋 d傢俬就 ok 喇!再一次咁期待‧‧‧



※曾經有人話我係一個好主觀嘅人,唔‧‧‧其實對方又有無諗吓自己係唔係真係有錯呢?※



※以前老婆婆好少講及我的朋友,不過開心係佢間中會提吓我兩個朋友仔!※

0 留言: