##HIDEME##

星期日, 11月 12, 2006

特別的人給特別的信

。妳好嗎?好耐無見啦!近況如何呀?轉眼間已經過咗大半年囉。唔知重記唔記得我呢?而我一直都無忘記到!

。曾經講過自己係一個幾好記性嘅人。如果要我忘記一 d嘢,相信真係要同我先至得囉!

。雖然到現在自己都覺得有 d嘢唔應該講,不過做朋友要講嘅話應該就會講囉。只要唔係傷害對方嘅說話,相信我都會講囉!

。雖然大家都無乜特別事發生過,但係我一定記得有過呢段日子。雖然自己係一個唔係咁鍾意搵人嘅人。但有時都會想話 send 個 sms 又或打個電話比對方,不過因為知道對方有時唔係咁方便接聽或者回覆,所以好幾次都係算把啦!只要對方唔搵我,即係對方無叫我忘記對方啦!

 

※返咗屋企之後,就開咗個 writer打咗呢段記事,傻咗囉!※

0 留言: