##HIDEME##

星期三, 9月 27, 2006

上堂日

。今日一早起身,洗咗 d衫之後就返工囉!呀!正確係我按幾個掣之後個洗衣機幫我洗咗 d衫,哈哈‧‧‧

。返咗去一陣,跟住就走囉!今日要去觀塘聽一個有關消防嘅堂!嘩!攪乜嘢呀!真係悶到我啊!嗰房又細,真係想訓吓都驚比人見到!阿 sir又講到超時!當我好精神係條街度已經 6點 3囉!係觀塘 d工業區行吓行吓!好似迷咗路喎?好彩今日著公司嘅衫,附近都好多自己人,走去問吓佢地先,唔‧‧‧卓越服務做得好!!可能見到我件衫啦!呵呵‧‧‧

※高佬返咗工喇!同佢飲咗杯嘢就收工囉!今日比禽日重早呀!※
※聽日放假日!好嘢!可以唔返嗰個鬼地方!※

0 留言: