##HIDEME##

星期四, 9月 07, 2006

行雷閃電


。阿大終於出手啦!對象竟然係我地三個『 黑衣人 』。唔‧‧‧雖然當時我都未返工,但聽番嚟都係好嘅!其實有好多嘢真係要講先至得!唔係就會繼續傻吓傻吓咁!佢鬧我地嘅嘢其實大部份都係早班嘅事,如果我係現場我就一定會解釋吓囉!不過經過禽日之後,我真係發現到 d嘢,『 朋友 』兩個字,相信對我嚟講,好似好遠咁‧‧‧

。晚上同高佬食飯嘅時候,『衰仔』竟然打電話比我,借錢就自己過嚟啦!雖然都真係唔係多,不過高佬都叫唔好借,唔‧‧‧算把啦!都叫做曾經做過一場同事,雖然我都話佢,借錢先會諗起我,其實真係有好多嘢唔明白!點解好好嘅一個人會變成咁?對住佢都只能夠講一句,希望佢好好咁生活落去啦!


※有個blog 友寄咗封信比我,重係英文信,唔‧‧‧大致係想搵一首歌嘅樂譜。搵唔到喎!※

0 留言: