##HIDEME##

星期三, 8月 23, 2006

問題時間‧‧‧

。鄧師奶同袁師奶都係同一間廚藝學校教煮嘢食。鄧師奶就教人整"麻蓉包"、袁師奶就教人整"蓮蓉包"。好喇!咁請問阿輝最鍾意食嘅"义燒包"係邊個教呢?

。禽日雖然放假,不過都係無乜特別,最特別應該係訓到超過12個鐘頭以上。哈哈‧‧‧可能開始反老還童啦,因為小朋友係要訓多 d嘛!呵呵‧‧‧

。禽晚同老婆婆食飯嘅時候,講到生小朋友嘅問題。唔‧‧‧當然唔係講我兩公婆啦!其實小朋友出世之後,真係要好好愛護囉!大人嘅事,真係唔好影響小朋友!


※上面個問題係老婆婆問我,答案係‧‧‧我都諗唔到!不過老婆婆就講咗我知喇!哈哈!※

3 留言:

匿名 說...

爸爸爸爸你唔係鐘意食雞包仔咩???

匿名 說...

我問妳地問題,你又走嚟問我!將你放入黑名單!!

匿名 說...

咁答案係咩野呀咁難的><