##HIDEME##

星期三, 8月 09, 2006

說話的技巧

。阿輝的工作係說話上都要講及一定嘅技巧。曾經都係blog的其中一個記事講過。其實每一個人所講的每一句說話都有一定嘅意思,好似呢一編記事一樣囉!都係想去表達一些事情!已經唔係第一次講人係一種好奇 怪嘅動物,因為有我地所認知嘅情感問題!可能對方所講嘅意思,唔係你所想囉!出錯就係可能在乎呢一點!一些嘅誤解可能會變成大錯!對方嘅一句說話,千萬唔好令到自己唔開心就好喇!!要多d笑容呀!!

。今日本來要返工,不過因為要見一見房署嘅主任所以調咗假!唔‧‧‧佢都係無乜嘢好做!所以交咗個表格之後,就同老婆婆鬼鬼祟祟咁去咗佢地所講嘅細單位睇吓囉!哈哈!竟然無保安員見到喎!其實自己都知道係點樣,不過係驚老婆婆佢唔慣囉!好彩睇過之後,佢嘅反應都話可以接受。咁我都無咁煩惱!

。今日係會考放榜日,外甥肥強就一早已經唔聽電話!唔‧‧‧會考係其中嘅一個關口囉!日後重有好多路喎!唔好要媽媽擔心啦!



※傻仔,今日工作應該比平時忙碌,不過要比心機!加油!!妳得嘅!唔‧‧‧"呢一個唔字真係幾咁認真呀!哈哈!"傻佬上※
※阿輝係一個幾好記性嘅人,平時無聯絡,唔代表我唔記得對方!希望我再搵妳地嘅時候重記得我就得喇!※
※工作忙碌要休息吓!唔開心嘅時候就要多 d笑吓囉! :-) ※


Powered by Qumana


0 留言: