##HIDEME##

星期三, 6月 28, 2006

哥施拉

。無錯,係哥施拉,唔係陳師奶。我諗我就快變成佢一樣,個口真係可以噴火啦!哇‧‧‧呵‧‧‧

。公事同家中嘅嘢攪到呢輪自己都好似有 d失控。好容易就會發脾氣!唔‧‧‧返工前終於打過電話比外甥,呢個電話其實無乜特別嘢同佢講,只係想佢知道細舅父係度,我知道呢件事囉!好彩肥仔佢都明白呢一點!希望佢記得要睇住媽媽同細佬先啦!其他嘢大人應該會處理!細舅父只能咁樣講啦!似乎我真係唔知點樣作出幫助囉!

※晚上嘅一個電話,多謝妳問候我外甥。同埋好耐無聽過妳把聲囉!一聽電話所講嘅第一句說話,雖然唔知自己點解會咁,但係真囉!最後我嘅失言,希望妳見諒啦!※

0 留言: