##HIDEME##

星期五, 6月 23, 2006

小禮物

。睇過網上的一編文章後諗到的一個標題。文章係用一隻遊戲光碟來帶出一些有意思嘅見解!

。禮物其實唔會有大小之分,視乎送禮者的心思!禮物更加無指定係乜嘢!如果以阿輝自己嘅角度,其實簡單嘅一句說話,阿輝都會覺得係一份好好嘅禮物!哈哈!其實呃我都幾容易喎!

。最近公司有 d事,係關於一個新男同事嘅鞋子問題!如果識得阿輝,應該知道我工作嘅寫字樓係幾咁亂,所以定期" 阿大 "都會大清潔,將無用嘅嘢清走。當新同事發覺唔見咗鞋子已經太遲,聽番佢講,呢對鞋係有記念價值,係佢過咗身嘅表哥送比佢!唔‧‧‧


※送過禮物比我嘅人,除咗講多謝,我一定會好好保存妳地給我的物品,包括一個笑容或者說話!※

0 留言: