##HIDEME##

星期三, 4月 26, 2006

希望我的感覺錯啦!

今日放假日,一早出咗去,都差不多下午3 點先至返到屋企。唔‧‧‧都係一個開心嘅早上約會。

雖然妳話有 d嘢會同我講,最後都係無講到。算把啦!又或者留番下次啦!如果有下次嘅話,哈哈‧‧‧

古靈精怪嘅妳,若果喜歡先至再講啦!希望今早嘅約會,妳開心嘅心情可以保持住啦!因為到最後我嘅壞習慣感覺又出現啦!雖然唔知乜事,應該都唔關我事啩,感覺就係感覺囉!希望今次我的感覺錯啦!無事無事!!!


※今日見到兩個驚喜,開心同唔開心都唔鍾意講出口嘅我,唔‧‧‧呢兩個驚喜,我好開心!因為無乜機會見到!哈哈!※

2 留言:

匿名 說...

如果對方叫你唔好再搵佢,咁‧‧‧

阿輝 說...

哈哈!如果真係咁樣都無辦法啦!每個人都有自己嘅空間,若果對方空間唔能夠容納自己,只要對方講出嚟,或者暗示吓,相信自己都會接受!!唔‧‧‧呢 d算唔算係暗示呢???匿名者,多謝你比機會我思考‧‧‧