##HIDEME##

星期一, 4月 10, 2006

綠色盒仔


禽日下午大學站等老婆收工,因為無食早餐,所以幫襯咗個間快餐店。唔‧‧‧大學生唔好嚟咁多,d水準同其他分店唔同,食壞小朋友!!!哈哈‧‧‧

老婆到咗之後就跟住同佢出咗 mk 行咗一陣,同埋要搵地方比佢食嘢喇!不過因為落雨,所以老婆話唱歌喎!好啦。好過唔知行去邊!!

好好笑,佢地比咗一間30人左右嘅大房我地兩公婆!嘩‧‧‧簡直有演唱會嘅感覺!呵呵‧‧‧同阿『楊丞琳』聯絡過,因為佢話啱啱訓醒,所以唔得閒嚟囉,哈哈‧‧‧

老婆提我,原來禽日係細外甥嘅生日,所以唱完歌就過咗去食嘢喇!咁快小朋友已經 5歲囉!!


ps 1. 經過禽日之後,我決定退休啦,我要退出歌壇啦!重有老婆,你嘅普通話真係好普通,唔該你進修吓啦!!!呵呵‧‧‧
2. 柿太郎,覺得幾似我個外甥仔‧‧‧

0 留言: