##HIDEME##

星期五, 9月 28, 2007

中秋節快樂

。哈哈~依家打呢句嘢就好似遲咗d!不過算把啦!呵呵~

。中秋節竟然收到 3個 sms都係一樣!知啦!阿輝會好好讀書囉!呵呵~

。轉眼間已經一個月囉!中秋節嘅當日正係阿輝出咗旺角工作一個月嘅日子!日子真係過得快喇!似乎真係後會無期囉!返咗呢度發覺自己好似病咗咁!真係瘦咗5-6磅!又或者囡囡講得啱,呢d叫做做到殘啦!希望重頂得住啦!

。『阿輝』,好耐無人咁叫我囉!因為現時工作嘅地方都有一個阿輝,所以我都叫咗第二個名!禽日鄭小姐過咗嚟開會,見到我嘅時候叫我,都真係有d唔知點應佢!多謝你給我嘅說話!我會盡力而為!重有鍾先生!多謝兩位!!

 

※雖然未必能再見,但希望別人仍然記得『阿輝』嘅笑容!※

0 留言: