##HIDEME##

星期五, 3月 30, 2007

對唔住呀!我已經無嘢教你啦!

。今晚大家姐返咗嚟!不過未得閒見佢,搵日啦!除咗大家姐,原來重有一個人返咗嚟,不過佢就係老婆婆個朋友囉!今晚老婆婆都過咗佢屋企,唔知有無手信比我呢?哈哈‧‧‧

。返工嘅時候打咗幾個電話,唔‧‧‧點解會係咁o架?係唔係真係去到咁嘅地步呀!個人覺得愈平靜就愈恐怖,希望大人嘅事唔好影響小朋友啦!聽完個電話連我都唔知點答!唉‧‧‧

。今日係公司同個新同事講咗句說話,唔‧‧‧其實係真囉!我真係無嘢教囉!對唔住呀!


※係唔係每一件事去到無彎轉嘅時候,人先至會後悔呢?※
※很喜歡朋友仔同我講過的一句說話!可能對方都唔記得囉!因為都有一年囉,不過最近佢個網誌又見到呢五個字!※

0 留言: